راه اندازی آسان سایت با خرید هاست از میزبان فا

۵۱۴ بازديد

 

 

افراد بسیاری هستند که داشتن سایت برای آنها یک آرزوی دست نیافتنی می باشد! در صورتی که راه اندازی سایت بسیار آسانتر از چیزی است که ما تصور می کنیم. مجموعه میزبان فا تلاش می کند که شما بتوانید به ساده ترین شکل ممکن، صاحب وبسایت شوید و برای اینکار تنها کافیست اقدام به خرید هاست از میزبان فا نمایید!!! 

 

 

 

ملزومات راه اندازی سایت

در گام اول برای راه اندازی سایت به دامنه ، هاست و سایت ساز نیاز خواهیم داشت. هاست و دامنه می بایست با هم ست شده و برای نصب سایت ساز در دسترس باشند. در ادامه به تشریح هاست، دامنه و سایت ساز خواهیم پرداخت.

هاست چیست

هاست یا بصورت صحیح، وب هاستینگ ( Web Hosting ) به معنی میزبانی وب می باشد. هاست وظیفه میزبانی اطلاعات سایت را بر عهده دارد. به این صورت که فایل ها و اطلاعات سایت در هاست قرار داده شده و به این شکل در دسترس عموم قرار می گیرد. هاست برای وبسایت ها غالبا به دو شکل هاست ویندوز و هاست لینوکس موجود است که  هاست لینوکس  به واسطه داشتن برخی ویژگیها نظیر رایگان بودن بخشی از ابزارها از هاست ویندوز محبوب تر است.

دامنه چیست

دامنه یا دامین ( Domain ) به معنی آدرس سایت می باشد. برای اینکه بازدیدکنندگان به آدرس سایت مراجعه نمایند به داشتن نام دامنه نیاز دارند. برای مثال mizbanfa.net آدرس اینترنتی شرکت میزبان فا می باشد.

سایت ساز چیست

سایت ساز نرم افزاری است تحت وب که برای راه اندازی و طراحی سایت از آن استفاده می شود. سایت ساز یا سیستم مدیریت محتوا محیطی را برای ما فراهم می کند که بدون درگیر شدن با کدنویسی بتوانیم سایت ایده آل خود را بسازیم. از سایت سازهای محبوب میتوان به وردپرس، جوملا، دروپال، پرستاشاپ، اپن کارت، مجنتو و ... اشاره نمود.

راه اندازی رایگان سایت در میزبان فا

راه اندازی سایت به دانش فنی نیاز دارد. به همین جهت ما در میزبان فا طرحی ویژه را برای افرادی که دانش فنی راه اندازی سایت را ندارند تدارک دیده ایم. در این طرح شما با خرید هاست از میزبان فا بصورت سالانه از امکانات زیر برخوردار خواهید شد:

- دامنه رایگان ملی و بین المللی

- تخفیف قابل توجه برای سرویس های با دوره پرداخت سالانه

- راه اندازی رایگان سایت با سیستم مدیریت محتوای وردپرس

برای خرید هاست از میزبان فا تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و پلن مدنظرتان را انتخاب و سفارش دهید. توجه داشته باشید که برای فعال شدن امکاناتی نظیر دامنه رایگان و ... می بایست سرویس را بصورت سالانه سفارش دهید.

 

هاست ایران میزبان فا

 

ویژگی های بارز سرویس های میزبانی وب میزبان فا

- حجم و ترافیک بسیار بالا

- بهره گیری از وب سرور قدرتمند و پرسرعت لایت اسپید

- امکان استفاده از گواهی امنیتی SSL رایگان

- بهره گیری از سرورهای قدرتمند با درایو پرسرعت SSD

- نصب رایگان سایت ساز وردپرس

- بکاپ گیری منظم در لایه ها و موقعیت های متعدد و مختلف

- قرارگیری سرور در زیرساخت پرسرعت و پایدار دیتاسنتر برج میلاد

- تضمین عودت وجه 7 روزه بدون قید و شرط

- تضمین پایداری حداقل 99 درصد

- پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته حتی ایام تعطیلات

- و ...

میزبان فا همواره همراه کسب و کارهای اینترنتی شماست.

منبع :  راه اندازی سایت

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.